IP kõnekeskus

Alates

25 €
/ kuu
Kõnekeskus
  • 5- 30 kasutajat / numbrit
  • Kõrgkäideldavus ja varundus
  • 2  vCPU
  • 2 - GB RAM
  • 20 GB SSD kettaruumi (~1000h kõnesalvestusi )

 

90 €
/ kuu
Kõnekeskus Enterprise
  • Piiramatu arv kasutajaid
  • Kõrgkäideldavus ja Offsite replikeerimine
  • 24x7 Monitooring / Häirete edastamine
  • 4 vCPU
  • 4 GB RAM
  • 40GB SSD kettaruumi (~2000h salvestatud kõnesid)

Alates

20 €
/ kuu
Kõnekeskuse litsents
  • Ainult kõnekeskuse litsents
  • Kasutamiseks oma serveris
  • Tasuta paigaldus

 

 

 


 


 

Kõnekeskuse teenus on mõeldud ettevõttele, kus on kasutusel viis või enam telefoninumbrit. Tegemist on kaasaegse, kõrgekvaliteedilise IP-telefoni keskjaama teenusega pilves. Kogu riist- ja tarkvaraline lahendus paikneb meie pilveplatvormil.

Pakume teenust soodsaima hinnaga Eesti turul. Kui sarnase funktsionaalsusega kommertslahendused maksavad keskmise suurusega ettevõttele tuhandeid eurosid, siis meie teenuse hinnad algavad 25€ kuus. 

Teenusest võidavad enim üle Eesti paiknevad ning rahvusvahelised ettevõtted. Kõnekeskuses liidetakse harukontorite telefoniside ühte kõnekeskusse, mis võimaldab pakkuda integreeritud klienditeenindust ning millel puuduvad omavahel helistades igasugused kulud.

Tasudes teenuse eest terve aasta korraga, saate ühe kuu tasuta. Esimene kuu pakume kõikide pakettidega tasuta konsultatioone ja tuge süsteemi startimiseks.

Paketis sisaldub XEN tehnoloogial toimiv kõrgkäideldava pilveserveri ja kõnekeskuse tarkvara tasu. Võimalik tellida ka ainult kõnekeskuse litsentsi. Sellisel juhul paigaldab klient tarkvara enda serverisse.

Teenus toimib VOIP lauatelefonidega või arvuti ja nutitelefonidega (iOS, Android, Windows).

 

Toetatud on kogu tavapärane IP kõnekeskuse funktsionaalsus:

  • Call queue (kõnejärjekorrad)

    Meie kõnejärjekorra teenus võimaldab ühele numbrile tulnud kõned jaotada organisatsiooni töötajate vahel olenemata nende asukohast. Kõnekeskuse tööd juhitakse veebipõhiselt, nii saab määrata halduskeskkonnas ise kõnede jagamise reegleid, valida suunamise võimalusi, salvestada ettemängitavate tekstide helifaile, näha statistikat ning kuulata salvestatud kõnesid. Kõnekeskuse kõnesi saab jaotada alljärgnevate algoritmide abil

    • ringall: Agentide telefonid helisevad üheaegselt.
    • leastrecent: Kõne eelmisele vastanud agendile
    • fewestcalls: Kõne kõige kauem vaba olnud agendile
    • random: Kõned signaliseeritakse agentidele juhuslikkuse alusel
    • round robin (memory): Kõned signaliseeritakse agentidele järjekorras, uue kõne puhul süsteem alustab järgmisest agendist.

    Kõnekeskuse ülevoolu kõnejaotust on väga lihtne automaatselt muuta. Selleks luuakse mitu erinevat profiili, näiteks, Tööaeg, Puhkeaeg, Lühendatud tööpäev jt. kõned saab automaatselt suunata kas õigele kõnekeskuse grupile, IVR teenusele, automaatvastajasse või kasvõi mobiiltelefonile.

    Uue agendi lisamine võtab vaid mõne sekundi. Ei ole vaja soetada eraldi litsentse, tarkvara ega riistvara. Agendi lisamiseks tuleb ta lisada kasutajate nimekirjast või on võimalik agendil logida kõnejärjekorda helistades jama lühinumbril. Agentide vastamisjärjekorra või prioriteetide muutmiseks saab agente nimekirjas liigutada üles või alla.

  • IVR (automaatsekretäri algoritmid kellaaja ja nupule vajutusele reageerimisega)

    Interaktiivne kõneteenindus. IVR (Interactive Voice Response) on tehniline võimalus pakkumaks klientidele erinevaid keele, suunamise või ajastatud valikuga teenuseid.

    Näiteks:Klient helistab töövälisel ajal ja kuuleb teadet et firma tööaeg on 09-17, vajadusel saab jätta automaatvastaja teate. Või siis tööajal kuuleb teadet: „... eestikeelseks teeninduseks valige 1; для обслуживания на русском языке нажмите 2 ...". Valinud sobiva numbri, suunatakse klient edasi vastavasse järjekorda, kus teda ootab ees seda keelt vabalt valdav teenindaja.

    Samasugust selektsiooni saab teha ka erinevate osakondade vahel. Kui klient on IVR valikutega antud liinil tuttav, siis võib ta teha numbrivaliku koheselt pärast ühendumist automaatvastajaga ning selle tulemusel saada kiiremini ühendust klienditeenindajaga.

  • Konverentskõned Piiritlemata hulk konverentskõnesid. Üheagselt peetavatele konverentskõnedele seab piirid ainult riistvara võimekus. 
  • Kõnesalvestus arhiivist otsingu või sirvimisega
  • Kõnepost ja selle salvestuse saatmine e-mailile Kontrolli kõneposti otse telefonilt, helista sisse ükskõik milliselt numbrilt või mängi sõnum ette e-posti kirjakastist.
  • Kalendri- ja ajapõhised kõnede suunamised ja marsruutimised Pane automaatselt iCalendar või Google Calendar sündmuste põhiselt telefon "Hõivatud" režiimi ja suuna kõned teisele numbrile.
    Marsruudi kõned automaatselt vastavalt kellaajale ja nädalapäevale
  • Automaatne helistaja tuvastamine Automaatne helistaja tuvastamine google otsingu ja suunakoodi alusel
  • Kõne parkimine Pane kõne ootele ja jätka seda suvaliselt teiselt telefonilt.
  • Helistajate eelistused Suuna ainult kõned, mida ootad.
  • Helistajate mustad nimekirjad Lisa helistaja isiklikku või terve ettevõtte musta nimekirja.
  • Keskse telefoniraamatu haldus Võimalda kasutada ettevõtte keskset telefoniraamatut koos automaatse helistaja tuvastusega.
  • Click to Call funktsioon Vajuta mõnele telefoninumbrile kasutajakeskkonnas ja Teid ühendatakse koheselt.
  • Rändlus (Roaming)  Asenda enda number ükskõik millise teise kõnekeskuse numbriga. Kõik kõned marsruuditakse valitud numbrile. 
  • Isiklik kontaktide haldur Automaatse helistaja tuvastusega kontaktide haldur kasutajakeskkonnas. 
  • Võta vastu helisev number Võta vastu ükskõik milline helisev kõne, mis on tehtud teisele kasutajale. 
  • Spying and Whispering Võimalus kõiki kõnesid pealt kuulata ja ühele kõnes osalejale vahele rääkida. 
  • MP3 muusika mängimine ooterežiimil Lae üles MP3 või WAV vormingus ooterežiimi muusikafaile.

Ainult "Enterprise" paketis pakutavad võimalused:

  • 7x24 monitooring ja teavitused Monitoorime kõiki kõnekeskuseid, mis võimaldab kiiresti reageerida võimalike probleemide puhul.
  • Võimalus keeruliste erilahenduste arendamiseks Võimalus erilahenduste arendamiseks ja erinevate tarkvarade integreerimiseks.
  • Active Directory / LDAP Integratsioon LDAP ja Microsoft Active Directory tugi.​
  • Lisa liini võimalus Võimalus hõlpsasti kasutajakeskkonnast seadistada lisaks peanumbrile veel teine liin/number.​
  • Edasijõudnud konverentskõned Konverentskõnede moodul võimaldab luua nimekirjasid helistahatest, kes pidevalt osalevad konverentskõnedes.​
  • CRM / CTI Integratsioon Integreeri erinevate CRM tarkvaradega nagu näiteks SalesForce või Microsoft CRM. Click-to-call, lahti hüppav kliendiinfo aken, kohandatud kõnede marsruutimine (custom routing), kõnede üle arve pidamine jne.​
  • Delayed Paging Helistab valitud sisenumbritele ja edastab eelnevalt lindistatud teate. See on kasulik näiteks mürarikkas keskkonnas, kus tavakõne tegemine on raskendatud.​
  • Sekretär/assistentVõimalik määrata sekretäri/assistendi, kes võtab kõik kõned vastu ja vajadusel suunab edasi.​
  • Vastamata kõnede teavitused Automaatse e-kirja saatmine, kui numbrile on jäänud vastamata kõne.​
  • ODBC kõneraportid Kõik kõne toimumise detailid on kättesaadavad üle ODBC (Open Database Connectivity). Andmeid saab kasutada reaalajas või hilisemakas analüüsiks.​
  • On-Call teated Automaatne kõneposti/kõneteavitus süsteem, mis helistab järjest etteantud numbritele, et teadet kohale toimetada. Helistamine toimub seni, kuni üks numbritest on sõnumi vastuvõtmist kinnitanud.​
  • Kasutajate kohaloleku ajad Kohaloleku aja hoiatus võimaldab kasutajal seadistada tööaja. Seadistatud aja väliselt tulnud kõnedele mängitakse ette hoiatus, et helistakase töövälisel ajal. Jäetakse võimalus kõne lõpetada või viia see lõpule vajutades numbrile 1.​
  • Kõnekeskuse välised numbridVõimalus kasutada kõnekeskuse väliseid numbreid.​
  • Tekst kõneks (Text To Speech) http://www.acapela-vaas.com/ teenuse tugi. Inglise, prantsuse ja hispaania keele tugi.
  • URL Control API  Võimalus juhtida teenust aadressiribalt. Juhtida saab näiteks kõnede suunamist, uue kõne algatamist ja kõneposti sisse/välja lülitamist.​
  • Hääle tuvastus (Voice Recognition) Süsteemi saab integreerida hääletuvastus tarkvaraga.​

Eraldi tasub esile tuua järgmisi võimalusi:

  • Statistika ja graafilised kõneootejärjekordade raportid Võimalus luua kohandatud kõnearuandeid ja koguda andmeid edasiseks töötlemiseks kolmandate osapoolte tarkvaras.
    Ootejärjekorra raportid võimaldavad monitoorida järjekordasid ja agente reaalajas või analüüsida aktiivsust järjekordades antud ajahetkedel.
  • MS Outlook ühilduvus Ühe klikiga helistamine MS Outlook'ist.
  • VOIP telefonide automaatne seadistamine jaamast
  • Igal kasutajal/numbril ligipääs oma õigustes veebipõhisele haldusele
  • Halduspaneel sekretärile, kust saab kontrollida kogu telefoniliiklust.
  • Võimalik kasutada Asterisk Manageri vm asterisk funktsiooni integratsiooniks mõne muu süsteemiga
  • Ainsana Eestis HansaWorld majandustarkvaraga liidestus, mis avab automaatselt helistava kliendi info või valib kõne välja.

    Lisatasu eest pakutavad teenused:

    • Salvestusmahu (kõvaketta ruumi) suurendamine kõnesalvestuste pikemaks säilitamiseks. 10GB SSD lisaruumi maksab 3€ kuus.
    • Tarkvarauuenduste ja klienditoe leping  aastamaksumusega Small 50€, Medium 125€, Enteprise 250€ Kui tavapaketis jääb virtuaalserveri ja kõnekeskuse tarkvara hooldus ja uuendamine kliendi teha, siis lisatasu eest pakume uuenduste ja klienditoe lepingut. Klienditoe lepingu puhul jääb kogu tarkvara uuendamine ja kõnekeskuse hooldamine meie õlgadele. Lisaks nõustame kliente igakülgselt kõnekeskuse haldusel.
    • Põhjalik kõnekeskuse kõnejärjekordade ja agentide statistika süsteem kuutasuga 50€ mis on mõeldud suurtele ettevõtetele, mille äriprofiil sõltub helistamisest ja klienditeenindusest.
    • Kõnekeskuse administraatori koolitus 1h 50€
    • Keskjaama saab kasutada nii WaveCom’i kui ka teiste teenusepakkujate VOIP numbritega. Meie numbrid on erakordselt soodsa kuutasuga 0.5 EUR/tk ning ka soodsate kõnedega : lauatelefonid  0,01 € ja GSM kõned 0,06 € ning kõnealustus tasu 0,008 €



    Parimate tavade järgi eelseadistatud keskjaama aktiveerime tellimusele järgneval tööpäeval. Kliendil jääb üle sisestada veebikeskkonnas kasutajad/numbrid, kõnejärjekorrad ning lauatelefonide kasutamise korral telefonide unikaalsed MAC aadressid automaatpaigalduse võimaldamiseks. 

    Esimene kuu pakume kõikide pakettidega tasuta konsultatioone ja tuge süsteemi startimiseks. 

    Teenuse enamkasutatavate seadete ja haldamise kohta on olemas eestikeelne juhend. Samuti on kättesaadav põhjalik ingliskeelne dokumentatsioon.

    Kõnekeskuse demo

    Palun täitke allpool toodud vorm ja saadame Teile ligipääsu täisfunktsionaalsele kõnekeskuse kasutajaliidesele.

     

     

    Statistika keskkond annab reaalajas ülevaate kõnejärjekordades toimuvast, mis võimaldab operatiivselt reageerida näiteks kõnede arvu suurenemisele, lisades kõnekeskusesse täiendavaid agente, või kõnede arvu vähenemisel agente vabastada

    Statistika võimaldab planeerida, kui palju vajatakse kõnekeskuses agente mingil perioodil. Kõnekeskuse iseteeninduses saab põhjaliku ülevaate  teenindatud kõnede kohta, kus on näha sissetulnud ja teenindatud või siis teenindamata kõnede arvu, oote ja kõneaja kestvusi. Päringuid saab teha ka agentide st klienditeenindajate töö kohta, et seda tasustada vastavalt tulemustele. Statistika lisamooduli paigaldus maksab 50€ ühekordne tasu. 

    Vastatud kõnede raport

    Vastatud raport
    vastamata kõnede raport

    Vastamata kõnede raport

    Kõnede jagunemise raport

    distribution raport
    agent report

    Agentide raport

     

     

     

     

    Vähekasutatud Cisco SPA502G IP Telefon

    1 liiniga VoIP-telefon tavakasutajale.

    • 1 SIP konto
    • Numbrinäit
    • Viimasena valitud, vastu võetud ja vastamata numbrite mälu
    • Käed-vabad reziim
    • Võrguliides: 2 x RJ45 (10/100 Mbit switch)
    • 4 kiirvaliku klahvi
    • Rohked seadistusvõimalused graafiliselt tabloolt
    • PoE (Power Over Ethernet) tugi
      Hind 35 EUR + km 20 %

     

    Vähekasutatud Cisco 7940 Series IP Telefon

    Paljude lisavõimalustega proffessionaalne VoIP-telefon.

    • 2 liiniklahvi (võimaldab korraga 2 erineva numbri kasutamist)
    • Viimasena valitud, vastu võetud ja vastamata numbrite mälu
    • Numbrinäit
    • Käed-vabad reziim
    • Võrguliides: 2 x RJ45 (10/100 Mbit switch) POE tugi
    • Rohked seadistusvõimalused graafiliselt tabloolt

    Telefon on mõeldud kasutamiseks POE toitel ja tava toiteplokk puudub

    Hind 30 EUR + km 20 %