IP kõnekeskus

Võimekas kliendisuhtluse platvorm

Oma klientide teenindamiseks vajad kõnekeskust, mis

  • võimaldab kasutada hulka funktsioone
  • ei too kaasa kosmilisi kulusid

Wavecomi fikseeritud hinnaga, nutikas ja paindlik IP-kõnekeskus kindlustab just Sulle sobivaimad lahendused – turu parima hinnaga.

Kõnekeskus enterprise

Alates € 90 kuu

  • Piiramatu arv kasutajaid
  • Kõrgkäideldavus ja Offsite replikeerimine
  • 24x7 Monitooring / Häirete edastamine
  • 4 vCPU
  • 4 GB RAM
  • 40GB SSD kettaruumi (~2000h salvestatud kõnesid)
Soovitame

Kõnekeskus

Alates € 25 kuu

  • 5- 30 kasutajat / numbrit
  • Kõrgkäideldavus ja varundus
  • 2  vCPU
  • 2 - GB RAM
  • 20 GB SSD kettaruumi (~1000h kõnesalvestusi )

Kõnekeskuse litsents

Alates € 20 kuu

  • Ainult kõnekeskuse litsents
  • Kasutamiseks oma serveris
  • Tasuta paigaldus

Mis on IP-kõnekeskus?

IP-kõnekeskus toimib VoIP lauatelefonide või arvuti ja nutitelefonide kaudu. Kogu telefoni keskjaama teenus viiakse pilveplatvormile.

See kaasaegne lahendus pakub Sulle arvukalt võimalusi viia kliendisuhtlus täiesti uuele tasemele.

Sealjuures saad säästa raha, sest hulk funktsionaalsusi, mida tavapäraselt pakutakse lisateenustena, sisaldub juba paketi hinnas.

Pakettide hinnad al 25 € kuus

IP-kõnekeskuse kommertslahendused võivad maksta tuhandeid eurosid. Aga mitte Wavecomis.

Sõltumata paketist saad

  • samaaegselt teenindada mitmeid ühele numbrile sisse tulnud kõnesid
  • seadistada automaatsekretäri reegleid, mis kõned eelistatud teenindajatele suunab
  • helistaja automaatselt tuvastada või kõnesid marsruutida
  • ise määrata tööajavälisel ajal sisse tulnud kõnede reegleid
  • klienditeenindajate tööst hea ülevaate, sest Sinu kasutada on tasuta statistikamoodul jpm

Lisateenused veel mugavamaks tööks

Saad valida soodsama paketi ja täislahenduse vahel. Lisateenuseid tellid juurde vastavalt vajadusele:

  • Liidestame kõnekeskuse mistahes liidestatava majandustarkvaraga.
  • Tarkvarauuenduste ja klienditoe lepinguga võtame kogu halduse enda kanda.
  • Multikasutaja litsentsiga saad luua põhjalikke statistikaraporteid.
  • Koolitame välja Sinu kõnekeskuse administraatori jpm.

Ettevõttesiseselt helistad tasuta

Ettevõttes, kus on palju firmasisest helistamist, võivad sidekulud osutuda üsna kulukaks – seda nii Eestis kui välismaal.

IP kõnekeskusega saad liita mistahes riigis asuvate harukontorite telefoniside ühte kõnekeskusse ja helistada omavahel tasuta.

Kui soovid IP kõnekeskuse tarbeks kasutada enda olemasolevat serverit, pakume ka ainult litsentsi soetamise võimalust. Paigaldame tarkvara täiesti tasuta.

Sinu eelised meie kliendina

  • Tasudes teenuse eest terve aasta korraga, saad 1 kuu tasuta.
  • Esimesel kuul kaasnevad kõikide pakettidega tasuta konsultatsioonid ja tugi süsteemi startimiseks.
  • Aktiveerime Sinu tellimuse järgmisel tööpäeval.
  • Enamkasutatavate seadistuste ja haldamise kohta saad eesti- ja ingliskeelse juhendi.

Toetatud on kogu tavapärane IP kõnekeskuse funktsionaalsus:

  • Call queue (kõnejärjekorrad)
  • IVR (automaatsekretäri algoritmid kellaaja ja nupule vajutusele reageerimisega)Interaktiivne kõneteenindus. IVR (Interactive Voice Response) on tehniline võimalus pakkumaks klientidele erinevaid keele, suunamise või ajastatud valikuga teenuseid.
  • KonverentskõnedPiiritlemata hulk konverentskõnesid. Üheagselt peetavatele konverentskõnedele seab piirid ainult riistvara võimekus.
  • Kõnesalvestus arhiivist otsingu või sirvimisega
  • Kõnepost ja selle salvestuse saatmine e-mailileKontrolli kõneposti otse telefonilt, helista sisse ükskõik milliselt numbrilt või mängi sõnum ette e-posti kirjakastist.
  • Kalendri- ja ajapõhised kõnede suunamised ja marsruutimisedPane automaatselt iCalendar või Google Calendar sündmuste põhiselt telefon "Hõivatud" režiimi ja suuna kõned teisele numbrile.
    Marsruudi kõned automaatselt vastavalt kellaajale ja nädalapäevale
  • Automaatne helistaja tuvastamineAutomaatne helistaja tuvastamine google otsingu ja suunakoodi alusel
  • Kõne parkimine Pane kõne ootele ja jätka seda suvaliselt teiselt telefonilt.
  • Helistajate eelistusedSuuna ainult kõned, mida ootad.
  • Helistajate mustad nimekirjadLisa helistaja isiklikku või terve ettevõtte musta nimekirja.
  • Keskse telefoniraamatu haldusVõimalda kasutada ettevõtte keskset telefoniraamatut koos automaatse helistaja tuvastusega.
  • Click to Call funktsioonVajuta mõnele telefoninumbrile kasutajakeskkonnas ja Teid ühendatakse koheselt.
  • Rändlus (Roaming) Asenda enda number ükskõik millise teise kõnekeskuse numbriga. Kõik kõned marsruuditakse valitud numbrile.
  • Isiklik kontaktide haldurAutomaatse helistaja tuvastusega kontaktide haldur kasutajakeskkonnas.
  • Võta vastu helisev numberVõta vastu ükskõik milline helisev kõne, mis on tehtud teisele kasutajale.
  • Spying and WhisperingVõimalus kõiki kõnesid pealt kuulata ja ühele kõnes osalejale vahele rääkida.
  • MP3 muusika mängimine ooterežiimilLae üles MP3 või WAV vormingus ooterežiimi muusikafaile.

Ainult "Enterprise" paketis pakutavad võimalused:

  • 7x24 monitooring ja teavitusedMonitoorime kõiki kõnekeskuseid, mis võimaldab kiiresti reageerida võimalike probleemide puhul.
  • Võimalus keeruliste erilahenduste arendamiseksVõimalus erilahenduste arendamiseks ja erinevate tarkvarade integreerimiseks.
  • Active Directory / LDAP IntegratsioonLDAP ja Microsoft Active Directory tugi.​
  • Lisa liini võimalusVõimalus hõlpsasti kasutajakeskkonnast seadistada lisaks peanumbrile veel teine liin/number.​
  • Edasijõudnud konverentskõnedKonverentskõnede moodul võimaldab luua nimekirjasid helistahatest, kes pidevalt osalevad konverentskõnedes.​
  • CRM / CTI IntegratsioonIntegreeri erinevate CRM tarkvaradega nagu näiteks SalesForce või Microsoft CRM. Click-to-call, lahti hüppav kliendiinfo aken, kohandatud kõnede marsruutimine (custom routing), kõnede üle arve pidamine jne.​
  • Delayed PagingHelistab valitud sisenumbritele ja edastab eelnevalt lindistatud teate. See on kasulik näiteks mürarikkas keskkonnas, kus tavakõne tegemine on raskendatud.​
  • Sekretär/assistentVõimalik määrata sekretäri/assistendi, kes võtab kõik kõned vastu ja vajadusel suunab edasi.​
  • Vastamata kõnede teavitusedAutomaatse e-kirja saatmine, kui numbrile on jäänud vastamata kõne.​
  • ODBC kõneraportidKõik kõne toimumise detailid on kättesaadavad üle ODBC (Open Database Connectivity). Andmeid saab kasutada reaalajas või hilisemakas analüüsiks.
  • On-Call teatedAutomaatne kõneposti/kõneteavitus süsteem, mis helistab järjest etteantud numbritele, et teadet kohale toimetada. Helistamine toimub seni, kuni üks numbritest on sõnumi vastuvõtmist kinnitanud.​
  • Kasutajate kohaloleku ajadKohaloleku aja hoiatus võimaldab kasutajal seadistada tööaja. Seadistatud aja väliselt tulnud kõnedele mängitakse ette hoiatus, et helistakase töövälisel ajal. Jäetakse võimalus kõne lõpetada või viia see lõpule vajutades numbrile 1.​
  • Kõnekeskuse välised numbridVõimalus kasutada kõnekeskuse väliseid numbreid.​
  • Tekst kõneks (Text To Speech) http://www.acapela-vaas.com/ teenuse tugi. Inglise, prantsuse ja hispaania keele tugi.
  • URL Control API Võimalus juhtida teenust aadressiribalt. Juhtida saab näiteks kõnede suunamist, uue kõne algatamist ja kõneposti sisse/välja lülitamist.​
  • Hääle tuvastus (Voice Recognition)Süsteemi saab integreerida hääletuvastus tarkvaraga.​

Eraldi tasub esile tuua järgmisi võimalusi

  • Statistika ja graafilised kõneootejärjekordade raportid Võimalus luua kohandatud kõnearuandeid ja koguda andmeid edasiseks töötlemiseks kolmandate osapoolte tarkvaras.
    Ootejärjekorra raportid võimaldavad monitoorida järjekordasid ja agente reaalajas või analüüsida aktiivsust järjekordades antud ajahetkedel.
  • MS Outlook ühilduvus Ühe klikiga helistamine MS Outlook'ist.
  • VOIP telefonide automaatne seadistamine jaamast
  • Igal kasutajal/numbril ligipääs oma õigustes veebipõhisele haldusele
  • Halduspaneel sekretärile, kust saab kontrollida kogu telefoniliiklust.
  • Võimalik kasutada Asterisk Manageri vm asterisk funktsiooni integratsiooniks mõne muu süsteemiga
  • Ainsana Eestis HansaWorld majandustarkvaraga liidestus, mis avab automaatselt helistava kliendi info või valib kõne välja.

Lisatasu eest pakutavad teenused

  • Salvestusmahu (kõvaketta ruumi) suurendamine kõnesalvestuste pikemaks säilitamiseks. 10GB SSD lisaruumi maksab 3€ kuus.
  • Tarkvarauuenduste ja klienditoe leping aastamaksumusega Small 50€, Medium 125€, Enteprise 250€ Kui tavapaketis jääb virtuaalserveri ja kõnekeskuse tarkvara hooldus ja uuendamine kliendi teha, siis lisatasu eest pakume uuenduste ja klienditoe lepingut. Klienditoe lepingu puhul jääb kogu tarkvara uuendamine ja kõnekeskuse hooldamine meie õlgadele. Lisaks nõustame kliente igakülgselt kõnekeskuse haldusel.
  • Põhjalik multikasutaja statistika süsteem, milles on võimalik luua raportite erilahendusi Selline süsteem on on mõeldud suurtele ettevõtetele, mille äriprofiil sõltub helistamisest ja klienditeenindusest. Mooduli kuutasu on 50 EUR ja sellele lisandusb ühekordne paigaldustasu 50 EUR.
  • Kõnekeskuse administraatori koolitus 1h 50€
  • Keskjaama saab kasutada nii WaveCom’i kui ka teiste teenusepakkujate VOIP numbritega. Meie numbrid on erakordselt soodsa kuutasuga 0.5 EUR/tk ning ka soodsate kõnedega : lauatelefonid 0,01 € ja GSM kõned 0,06 € ning kõnealustus tasu 0,008 €

Wavecomi IP kõnekeskusega hoiad kliendikõnede kulud kontrolli all!

Aadress: Kotka 26, Tallinn 11312Telefon: (+372) 685 0000wavecom@wavecom.ee