Esmalt tuleb seadistada side kõnekeskuse ja VoIP teenusepakkuja telefoni süsteemi vahel. Selleks tuleb luua SIP trunk.
Käesolevas näites kasutame teenusepakkujana WaveCom'i. Teiste teenusepakkujate korral võivad seadetes esineda väikesed erinevused. Muuta tuleks järgmisi parameetreid:
- Trunk Name – anna trunk’ile nimi
- Type – peer
- Host – teenusepakkujalt saadud host
- User name: teenusepakkujalt saadud kasutajatunnus
- Secret – teenusepakkujalt saadud parool
- Can Re-invite – yes
- Insecure – port, invite
- Disallow Codec – select
- Allow Codec – aLaw
- Send RPID – Yes
- Trust RPID – yes
- Subscribe Context - incoming
Valdav enamus kaasajal kasutusel olevatest süsteemidest nõuavad lisaks trunk’ile ka SIP registreeringut.
Sisestaga teenusepakkujalt saadud andmed:
1. Registration User - Kasutajatunnus, mille saite teenusepakkujalt (Sama, mis trunk'i luues)
2. Registration Password - Parool, mille saite teenusepakkujalt
3. Authentication User - Kui teenusepakkuja on määranud eraldi Authentication User'i, saab selle siin määrata. Tavaliselt on sama nagu Registration User.
4. Host - Teenusepakkuja VoIP hosti aadress.
5. Extension - Sissetulevate kõnede laiendi nimetus.
Õigesti sisestatud andmete korral tekib äsja lisatus SIP registreeringu juurde roheline tuluke. Kollase tule korral on midagi valesti seadistatud.